Szkolenia

A A A

Innowacyjne Service Design i Design Thinking z AI - Projektowanie usług przyszłości

Zobacz najbliższe terminy szkolenia

Opis szkolenia:

Jednodniowy warsztat online łączący tradycyjne metodyki Service Design i Design Thinking z najnowszymi technologiami AI. Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do automatyzacji zbierania danych, analizy potrzeb klientów, generowania innowacyjnych pomysłów, szybkiego prototypowania i testowania rozwiązań. Szkolenie przygotowuje do efektywnej pracy w nowoczesnych zespołach projektowych, które czerpią z potencjału AI, by przyspieszyć procesy decyzyjne i zwiększyć trafność projektowanych usług.

Korzyści z udziału w warsztacie szkoleniowych:

  • Automatyzacja analiz i odkrywanie ukrytych wzorców w danych klientów.
  • Wsparcie kreatywnego myślenia i generowania pomysłów z użyciem narzędzi AI.
  • Inteligentne narzędzia do prototypowania i wizualizacji koncepcji.
  • Szybsze i bardziej precyzyjne testowanie rozwiązań dzięki analizie wyników przez AI.
  • Redukcja ryzyka i kosztów poprzez cyfrową symulację usług i scenariuszy.

Metodyka:

  • Interaktywne prezentacje
  • Studium przypadków (case studies)
  • Warsztaty praktyczne z wykorzystaniem narzędzi AI
  • Praca zespołowa i dyskusje moderowane
  • Konsultacje indywidualne

Czas trwania: 1 dzień interaktywnych warsztatów szkoleniowych online. 

Koszt uczestnictwa w warsztacie: 2.800 zł netto plus 23% VAT.

Termin szkolenia: ustalany indywidualnie prosimy o kontakt: biuro@kmdc.pl

Program szkolenia:

1. Interaktywne podejścia do projektowania rozwiązań i dostarczania wartości wspierane AI

  • Wykorzystanie AI do analizy danych z badań rynku i potrzeb użytkowników.
  • Narzędzia AI do segmentacji klientów i predykcji zachowań.
  • Integracja AI z procesem UX/UI dla personalizacji doświadczeń.

2. Design Thinking & Service Design – podejście projektowe wspomagane AI

  • Automatyczne mapowanie procesu klienta z wykorzystaniem algorytmów NLP (przetwarzania języka naturalnego).
  • Generowanie pomysłów i scenariuszy usług przez modele generatywne.
  • AI jako asystent moderatora ułatwiający organizację i analizę sesji warsztatowych.

3. Moderator Design Thinking wspierany AI

  • Systemy wspierające zarządzanie zespołem i monitorowanie zaangażowania uczestników.
  • Wizualizacja danych z warsztatów w czasie rzeczywistym dzięki AI.
  • Automatyczne podsumowania i generowanie raportów z sesji.

4. Przełamywanie stereotypów i podejmowanie decyzji z AI

  • Analiza decyzyjna wspierana algorytmami uczenia maszynowego (ML).
  • AI jako wsparcie w modelowaniu scenariuszy i symulacji skutków decyzji.
  • Narzędzia wspierające kreatywność – generatory pomysłów oparte na AI.

5. Service Design – odkrywanie potrzeb z wykorzystaniem AI

  • Automatyczna analiza opinii klientów z mediów społecznościowych i innych źródeł (text mining).
  • Narzędzia AI do mapowania emocji i nastrojów użytkowników.
  • Inteligentne systemy do analizy wyników badań jakościowych.

6. Myślenie równoległe i kreatywność wspierane AI

  • AI wspomagające tworzenie analogii i generowanie alternatywnych rozwiązań.
  • Symulacje problemów i rozwiązań w oparciu o modele predykcyjne.
  • Automatyczna analiza drzew decyzyjnych i rekomendacje.

7. Kreacja rozwiązań i wizualizacja z AI

  • Narzędzia AI do generowania wizualizacji i makiet na podstawie szkiców lub opisów.
  • Automatyczne grupowanie i selekcja pomysłów wspierana AI.
  • Wsparcie chatbotów w szybkim testowaniu hipotez pomysłów.

8. Prototypowanie z wykorzystaniem AI

  • Platformy AI do tworzenia interaktywnych prototypów i MVP (np. no-code z AI).
  • Generowanie treści i scenariuszy dla prototypów przez modele językowe.
  • Automatyczne testowanie prototypów i analiza danych z użytkowników.

9. Testowanie usług i analiza wyników wspomagana AI

  • Narzędzia do zdalnego testowania i zbierania danych użytkowników z automatyczną analizą.
  • AI do wykrywania wzorców zachowań i rekomendacji zmian.
  • Analiza sentymentu i jakościowa ocena przez algorytmy NLP.

10. Wdrożenie usług z AI jako wsparciem

  • Optymalizacja procesów wdrożeniowych przez systemy rekomendujące najlepsze rozwiązania.
  • Automatyczne monitorowanie KPI i predykcja ryzyka wdrożenia.
  • Narzędzia AI wspierające komunikację i zarządzanie zmianą.

11. Podsumowanie i rekomendacje rozwoju AI w projektowaniu usług

  • Trendy i przyszłość AI w Service Design i Design Thinking.
  • Możliwości dalszej automatyzacji i rozwoju kompetencji AI w organizacji.
  • Wręczenie certyfikatów.

Poleć znajomemu


Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym aptece, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności. Rozumiem